Коучинг
Коучинг-сессия жоспары
Коучинг тақырыбы: |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда сын тұрғысынан ойлау стратегиясын сабақта тиімді қолдану |
|
|
Ортақ мақсат: |
Топ мүшелерінің сын тұрғысынан ойлауға бағыттай отырып, өз ойларын айтуға, жаңа тәсілдерді сабақта қолдануға мүмкіндік алу |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Мұғалім істей алады: ü Сын тұрғысынан ойлай алады; ü «Ақылдың алты қалпағы» әдісін қорғап, талдап, түсінеді; ü «Дананың кілттері» әдісін қорғап, талдап, түсінеді; ü «Ойлау бутерброды» әдісін қорғап, талдап, түсінеді; ü Бұл әдістерді сабақтарында тиімді қолдана алады |
|
|
Ресурстар |
Мұғалімге арналған нұсқаулық «Топтардағы бірлескен және ұжымдық жұмыс» Презентация «Топтық жұмыс жүргізу мақсаттары» Үлестірме материалдар ІІ апта, 3 күн Сергіту сәті Флипчарттар, стикерлер, маркерлер, қайшы, скотч, түрлі түсті қағаз |
|
|
Коучинг бөлімдері |
Туған айлары арқылы топқа бөлу. Бағалау критерийлерін тарату Топпен жұмыс әр топ берілген тапсырма бойынша өз ойларын флипчартқа түсіріп қорғау Топпен жұмыс сын тұрғысымен ойлау арқылы «Ақылдың алты қалпағы», «Дананың кілттері», «Ойлау бутерброды» постер жасау
Сергіту сәті Мәтінді талдау
Рефлексия «Тілек ағашы»
|
Талқылауға сұрақтар: -Топтық жұмыста жүргізілетін пайдалы әдістер
|
3 минут
30 мин.
2 минут
5 мин. |
Негізгі ой |
Слайд презентация: Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру |
|
|
|
|||
1-тапсырма
|
1- топ: - Ақылдың алты қалпағы 2 - топ: - Дананың кілттері 3- топ: - Ойлау бутерброды Әр топ өз педагогикалық тәжірбиелерінде осы әдіс тәсілді тиімді қолданылуын Ұсынады |
Топтық жұмыс Дайындаған постерлерін қорғау
|
20 минут |
2-тапсырма |
Сергіту сәті
|
|
2 минут |
3-тапсырма |
Топпен жұмыс сын тұрғысымен ойлау арқылы І топ:«Ақылдың алты қалпағы» ақ және көк қалпақты киіп,берілген мәтінді талдайды. ІІ топ:«Дананың кілттері»бойынша мәтінді «Егер де..», «Тағы қалай?», «Кемшіліктер» кілтімен мәтінді ашады ІІІ топ:берілген мәтінді «Ойлау бутерброды» бойынша талдайды.
|
- |
20минут |
4-тапсырма |
Рефлексия «Тілек ағашы» әр топ мүшесі бүгінгі коучингтен алған әсерлерін жазып іледі. |
3 минут
|
|
Бағалау |
Топтар бір-бірінің жұмысын критерийлер арқылы бағалайды. |
2 минут |
|
Келешекке тапсырма |
Осы коучингтен үйренгендерін сабақта пайдаланады |
|
- Ақылдың алты қалпағы
Ақылдың алты қалпағы – Эдвард де Боно әзірлеген әдістеме, ол әртүрлі шешімдердің ішінен ойды бір мәселе төңірегінде шоғырландыруға мүмкіндік беретін қатарласып ойлау үдерісі болып табылады.
Ақ қалпақ бізге белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады.
Сары қалпақ айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды бейнелейді. Бұл қалпақты киіп сіз идеяның жағымды жақтарын зерделейсіз және өз назарыңызды, күш-жігеріңізді оның жетістіктері мен жақсылықтарын іздеуге жұмсайсыз.
Қара қалпақ– бұл «әзәзілдің қорғаушысы» немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс істемейтінін бағалау.
Қызыл қалпақ сезімді, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді.
Жасыл қалпақ креативтілікке, мүмкіндіктерге, баламаға және жаңа идеяларға бағытталады.
Көк қалпақ ойлау үдерісін басқару үшін қолданылады. Бұл бақылаушы тетік, ол барлық алты қалпақтың талаптары дұрыс орындалып жатқандығына кепілдік береді.
- «Дананың кілттері»
Тони Райан жасаған «Дананың кілттері» бірқатар ойлауды талап ететін тапсырмаларды орындауға оқушыларды қызықтыру және тарту үшін арнайы әзірленген жиырма шақты іс-әрекет (кілттер) кешені болып табылады.
Бірқатар көмекші сұрақтар немесе тапсырмалар оқушылардың талдау жасау, сын тұрғысынан және креативті ойлау қабілетін ашуға арналған кілт түрінде ұсынылған.
- «Керісінше» кілті – сөйлемде «істей алмаймын», «ешқашан» және «істемеймін» сөздерін пайдалануды көздейтін тапсырма, мысалы, «Сіз Лондонда ешқашан таба алмайтын заттардың тізімін жасаңыз».
- «Егер де» кілті – «егер де» деген сұрақ қойып, олардың ойларын графикалық органайзерге жазып отырыңыз.
- «Әліпби» кілті – берілген тақырыпқа қатысы бар сөздердің тізімін А-дан Я-ға дейін әліпби ретімен тізбектеңіз.
- «Жаңа дизайн» кілті (ағылшынның BAR аббревиатурасынан: (B - bigger)
Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: