Қасым Аманжолов «Өзім туралы» өлеңі
Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 7 «А»
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Байманова А.Қ.
Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов «Өзім туралы» өлеңі
Сабақтың мақсаты: Ақын өлеңдерін басқа ақынның өлеңдерімен салыстыру.
§ Ақынның болашақты болжауын,келер ұрпақтан не күтетінін,отансүйгіштік сезімін,адами қасиеттерін өлең жолдарынан табу.
§ Ақынның өз өлеңіндегі мәліметтерден ақын бейнесін жасау.
Сабақтың міндеттері:
1. Ақынның болашақты болжауын, келер ұрпақтан не күтетінін,отансүйгіштік сезімін,адами қасиеттерін өлең жолдарынан табу.
2. Ақынның өз
өлеңіндегі мәліметтерден ақын бейнесін жасау. Оқушы дүниетанымын қалыптастыру, адамгершілік
қасиеттерді оқушы бойына сіңіру, ойшыл көтерген проблемалар тағылымынан үлгі
алып, оқушының азаматтық бейнесін қалыптастыру. Оқушыларды өзінше ой қорытуға, ой түюге баулу, шығармашылық жұмысқа
жұмылдыру арқылы таным - түсініктерін дамыту.
3.Ұлы ақынның еңбектерін оқи отырып, елін сүюге, адамгершілік, адалдық, ізгілікке ғылым-білімді меңгерген көкірегі ояу азамат болуға баулу.
Сабақтың типі: жаңа білім беру
Сабақтың түрі: топтық
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әдіс-тәсілдер «Жүректен жүрекке»,«Серпілген сауал»,«Миға шабуыл»,«Ыстық орындық»,«Ойлан,жұптас,бөліс»
Негізгі идеялар: сыныпты ынтымақтастырып,бірлесіп жұмыс жасау
барысында оқушылардың сыни ойлау қабілетін арттыру.Қ.Аманжоловтың өмірін,жалпы
шығармашылық жолы туралы шолу жасау,«Өзім туралы» өлеңінің мазмұнын, тақырыбын,
идеясын түсіну.
Сабаққа қажетті құралдар мен
көрнекіліктер: Слайд,суреттер,ғаламтор материалдары
Күтілетін нәтиже: Ақынның өлең туралы ойын анықтайды. Ақын өлеңдерін Мұқағали мен Абайдың өлеңдерімен салыстырады.
Әрекетті сыни бағалауды үйренеді; сөйлеу мәнері қалыптасады; сұхбат арқылы кері байланысты үйренеді.
Сабақтың жоспары
Сабақ кезеңдері |
Жұмыс түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Қолданған ресурстар |
Нәтиже |
Ұйымдастыру кезеңі Білу 4-мин
|
1.Мотивациялық - бағдарлау кезеңі Баяу музыка қойылады.
2.Топқа бөлу, топ басшыларын сайлау, бағалау критериилерімен таныстыру(сабақтың соңында топ басшылары топ мүшелерін бағалайды) Жүрек жылуын тарату Алтын ереже |
Сәлемдеседі, сыныпта жайлы ахуал туғызу.
Топқа бөлу : екі түрлі қималарды алады. Топ жеткшілерін сайлау.
Жағымды психологиялық ахуал орнату (бір-біріне қолдарын беріп, амандасу, тілек айту) Бағалау критерлері туралы түсіндіру
Алтын ережені еске түсіру
- Ендеше үйге берілген тапсырмаға шолу жасайық, |
Сәлемдеседі,өз-өздеріне сенімділік туғызады 2 топқа бөлінеді. 1-топ: 2-топ: Топ жетекшілерін сайлайды. Бір-біріне қолдарын беріп амандасу, жылы тілек айту. Бағалау критерлері туралы түсінеді.
Алтын ережені бірге оқиды.
|
Сұрақ-жауап
Түрлі-түсті қағаздар
Топ аттары жазылған қималар
Қималар
|
Топқа бөлінудің түрлерін үйренеді
Сабақты жақсы көңіл-күймен бастауды үйренеді.
|
Үй тапсырмасын сұрау
|
|
«Мен саған,сен маған» әдісі арқылы жауап береді И.Байзақовтың «Құралай сұлу»поэмасы.
І топ ІІ топ Поэмаға сатылай кешенді талдау |
Сұрақ-жауап
• Елге сыйлы Ойбас, қыпшақ Монтай би туралы . Әр топтан бір-бір оқушы поэмаға сатылай кешенді талдау жасайды. |
доп
|
Жатқа айтуға, ойлануға, талдауға, есте сақтауға үйренеді.
• Бір-бірін қол шапалақпен бағалайды. |
Жаңа сабақ Түсіну 10 мин Талдау 10 мин
|
1.Ой – қозғау сәті.
Сергіту сәті |
Аудиотаспадан Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы туралы тыңдау.
Би: «Қара жорға» |
Тест сұрақтарына жауап беру |
қималар
бейнеролик |
Сауатты жазуға үйренеді.
билейді |
Қолдану. |
|
Аудиотаспадан «Өзім туралы» өлеңін тыңдау. |
Жаттаған өлеңдерін мәнерлеп оқу. Басқа ақындардың өлеңдерімен салыстыру. |
Диалог құру
|
Мәнерлеп оқуға, сұхбаттасуға үйренеді
|
Жинақтау 10мин |
Қорыту
|
«Авторға хат жазу» |
Хат жазып, ойларынан өлең шығарады. |
Автор орындығы |
Шығарма жазуға, мәнерлеп оқуға үйренеді. |
Жаңа сабақты меңгерту Бағалау 6 мин |
1.Сабақ барысында оқушы көзқарасы 2.Өзара бағалау |
Абайдан кейінгі қазақ поэзиясын төрге шығарған - Қасым» деп аталады. Енді ақын туралы айтылған пікірлерді, естеліктерді айту. - «Бір айналым сөйлесу» Оқушылар тақырыпқа байланысты бір сөйлемнен айтады. |
Ақын туралы айтылған пікірлерді, естеліктерді айтады |
|
Сөйлеу, есте сақтау қабілеттері артады. |
Бағалау |
Қорытынды
Кері байланыс: |
Қасым шығармашылығы – қазақ поэзиясының асыл үлгілерінің бірі. Халықтың қарапайым ортасынан шыққан жалынды ақын өз тағдырын туған елі тарихымен тұтастықта сезініп, өз өлеңдерінде халық жанына тән ерлік, батырлық, жомарттық сезімді терең көрсетті. Оқушыларға кеспе
қағаз таратылады, балалар жауап жазады Не білгім келеді? - Сабақта не маңызды болды? - Не қызықты болды? - Бүгінгі сабақтан жаңа не үйрендіңіз? бүгінгі сабақ бойынша өз білімін бағалайды.
|
|
Жатқа айту |
Есте сақтауға, білімге, арлы адам болуға үйренеді.
Похожие публикации:28 апрель 2017 Коучинг«Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме? 28 апрель 2017 Коучинг«Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме? 28 апрель 2017 Сын есімнің емлесі 28 апрель 2017 Абайдың «Отыз бірінші қара сөзі» 28 апрель 2017 Коучинг
|