28
апрель
2017
Сын есімнің емлесі
Пәні: Қазақ тілі 22-сабақ
Сынып: 7-сынып
Пән мұғалімі: Байманова А.Қ.
Сабақтың тақырыбы: Сын есімнің емлесі
Мақсаты: Сын есімнің емелесі туралы білімдерін тереңдету.
Міндеттері:
1. Мәтінде қолдануға уйрету,тапсырмаларды меңгерту, жұмыс істеу жолдарын ажырату.
2.Әр түрлі тапсырмалар орындау арқылы адамгершілік қасиеттерге, әдептілікке баулу.
3.Оқушыларды тапқыр да еңбекқор, ойлы болып өсуге тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже : Оқушылар тақырыптың жалпы сипаттамасы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін- өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс-тәсілдер: Жигсо,Спираль, Өмірлік ахуалды талдау әдісі
Сабақ кезеңдері Уақыт
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Көр\р, әдістер
Ұйымдас-тыру
Білім
Қызығушы-лық-
тарын ояту 2мин
4мин Топқа бөлу
Алтын ереже
Бағалау парақтарын тарату, бағалау критерийлерімен таныстыру
Постермен жұмыс жасау
Ал балалар, балалар
Бәрің бері қараңдар.
Шын көңілмен назар сап
Оқысаңдар сабақты
Сендерден шығар даналар
Алтын ережені қайталау
Бағалау критерилерімен таныстыру. Бағалау шкаласы
“5” – 5
“4” – 4
“3” – 3
“2” – 2
Үйге берілген тапсырманы тексеру, өткен сабақты постер бетіне түсіру.
Қима қағаздардың түрлерімен 2топқа бөлінеді.
Топ жетекшілерін сайлайды.
Алтын ережені еске түсіру
Топ жетекшілері бағалау парақтарымен жұмыс істейді
Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу.Постер қорғау
АКТ
қималар
Алтын ереже
А3
Түсіну 6мин « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері
«Сын есімнің емлесі» тақырыбымен жұмыс Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату, картамен жұмыс жасау.
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу А4
Қолдану 13 мин Кітаппен жұмыс.
57-жаттығу
Тақырыпты топпен талдайды
Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау
Шырайдың түрлеріне қарай топтау Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
3 топтан 3 оқушы тақтаға шығып орындайды.
СТО
Сергіту сәті 1 мин «Қуыршақтар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау бейнероликтегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 5 мин «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ- жауап
Семантикалық карта Диалог құрау
Семантикалық картаны тарату. Сын есімнің емлесі туралы топ-топпен сұхбаттасады.
Семантикалық картаны топ болып белгілейді.
Жинақтау 5мин «Спираль» әдісі
59-жаттығу
Мінездеме жазу
І топ. Жақанның
ІІтоп. Тайлақбайдың
Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Спираль» әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырам. Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір-біріне түсіндіреді
Мінездемені ыстық орындықта оқиды.
Бағалау 2 мин «Өмірлік ахуалды талдау» әдісі арқылы тақырыпты сабақты жинақтау Сын есімді қатыстырып, сөз тіркесін, сөйлем құрау.
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын жеткізе отырып тақырыпты сипаттау арқылы жинақтайды
Үйге 2мин 58-жаттығу Мәтіннен сын есімдерді табу Тыңдайды,түсінеді
Қорытындылау
Рефлексия 5 мин Бағалау
Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
Бағалау парақтарын жинау
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке бағалау .Топ жетекшілері өз ойларын айтады
Ұсынылған стикерді толтырады Бағалау парағы
стикер
Рефлекция
7-сыныпта «Сын есімнің емлесі» тақырыбындағы ашық сабағымды сайыс түрінде өткіздім. Онда мұғалім мен оқушы, оқушы мен оқушы арасындағы диалог оқушылардың өзіндік ой-пікірін жүйелеуі мен дамытуына көмектесті. Сабақты постермен өткен сабақты қорыттық. Онда І топқа «Сын есімнің түрлері» , ІІ топқа «Сын есімнің шырайлары» туралы тақырып берілді. Оқушылар өткен сабақта білгендерін ортаға салып топ-топ болып берілген тапсырманы қорғап шықты. Оқушылар сөйлеуге ,ойларын қорытуға, бір-біріне түсіндіруге үйренді.Осы сабағымда оқушыларға «сын есімнің емлесі» тақырыбында ДЖИКСО әдісі бойынша оқушылар ережені өз бетінше оқып,топ ішінде талқылады. Содан соң бірінші топ екінші топқа , екінші топ бірінші топқа түсіндірді. Онда балалар өз бетінше түсінуге және бір-бірін тыңдауға үйренеді. Осы тақырып бойынша жаттығу жұмыстарында топ топпен жарыс сабағын ұйымдастырдым. Онда балалар сын есім және сын есімнің шырай түрлерінен жасалған сөздерді топтап жазды. Онда балалар жылдамдыққа үйренді. Берілген тапсырма бойынша мінездеме жазып, ыстық орындықта отырып оқыды.Балалар өздерін автор ретінде сезінді. Сыни тұрғыдан ойлаудағы жұптық жұмыстың тиімді екенін сабақты бағалау кезіндегі кері байланыс парағы арқылы бақылауға болады екен. Кері байланыс парағына топпен, жұппен жұмыс істеу кезінде сабақ барысында не үйренгендерін, не ұнағандары, ұнамағандары туралы, қандай қиыншылық болғандығын, одан шығу үшін қандай жолдарды қарастырғандығын жазуды сұрадым. Әр сабақ сайын оқушылардың нені білгісі келетіндері туралы да кері байланыс парағына жазып отырдым. Осы жерде Фриери педагогтің айтқанын еске түсіргім келіп отыр. Яғни, ол мұғалімнің міндеті – оқушының білімін толтыру, көбейту тенденциясымен емес, білімді тауып, дамыту арқылы тереңдетуге бағытталған көзқараспен оқушылармен диалогқа түсу деп санайды. Оқушыларға ойларын ашық жеткізуді үйретуде диалогті көп қолданған жағдайда оқушылардың білім алуына да, өзара сөйлесуіне де көп көмегін тигізеді.
Пән мұғалімі: Байманова А.Қ.
Сынып: 7-сынып
Пән мұғалімі: Байманова А.Қ.
Сабақтың тақырыбы: Сын есімнің емлесі
Мақсаты: Сын есімнің емелесі туралы білімдерін тереңдету.
Міндеттері:
1. Мәтінде қолдануға уйрету,тапсырмаларды меңгерту, жұмыс істеу жолдарын ажырату.
2.Әр түрлі тапсырмалар орындау арқылы адамгершілік қасиеттерге, әдептілікке баулу.
3.Оқушыларды тапқыр да еңбекқор, ойлы болып өсуге тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже : Оқушылар тақырыптың жалпы сипаттамасы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін- өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс-тәсілдер: Жигсо,Спираль, Өмірлік ахуалды талдау әдісі
Сабақ кезеңдері Уақыт
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Көр\р, әдістер
Ұйымдас-тыру
Білім
Қызығушы-лық-
тарын ояту 2мин
4мин Топқа бөлу
Алтын ереже
Бағалау парақтарын тарату, бағалау критерийлерімен таныстыру
Постермен жұмыс жасау
Ал балалар, балалар
Бәрің бері қараңдар.
Шын көңілмен назар сап
Оқысаңдар сабақты
Сендерден шығар даналар
Алтын ережені қайталау
Бағалау критерилерімен таныстыру. Бағалау шкаласы
“5” – 5
“4” – 4
“3” – 3
“2” – 2
Үйге берілген тапсырманы тексеру, өткен сабақты постер бетіне түсіру.
Қима қағаздардың түрлерімен 2топқа бөлінеді.
Топ жетекшілерін сайлайды.
Алтын ережені еске түсіру
Топ жетекшілері бағалау парақтарымен жұмыс істейді
Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу.Постер қорғау
АКТ
қималар
Алтын ереже
А3
Түсіну 6мин « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері
«Сын есімнің емлесі» тақырыбымен жұмыс Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату, картамен жұмыс жасау.
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу А4
Қолдану 13 мин Кітаппен жұмыс.
57-жаттығу
Тақырыпты топпен талдайды
Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау
Шырайдың түрлеріне қарай топтау Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
3 топтан 3 оқушы тақтаға шығып орындайды.
СТО
Сергіту сәті 1 мин «Қуыршақтар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау бейнероликтегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 5 мин «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ- жауап
Семантикалық карта Диалог құрау
Семантикалық картаны тарату. Сын есімнің емлесі туралы топ-топпен сұхбаттасады.
Семантикалық картаны топ болып белгілейді.
Жинақтау 5мин «Спираль» әдісі
59-жаттығу
Мінездеме жазу
І топ. Жақанның
ІІтоп. Тайлақбайдың
Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Спираль» әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырам. Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір-біріне түсіндіреді
Мінездемені ыстық орындықта оқиды.
Бағалау 2 мин «Өмірлік ахуалды талдау» әдісі арқылы тақырыпты сабақты жинақтау Сын есімді қатыстырып, сөз тіркесін, сөйлем құрау.
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын жеткізе отырып тақырыпты сипаттау арқылы жинақтайды
Үйге 2мин 58-жаттығу Мәтіннен сын есімдерді табу Тыңдайды,түсінеді
Қорытындылау
Рефлексия 5 мин Бағалау
Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
Бағалау парақтарын жинау
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке бағалау .Топ жетекшілері өз ойларын айтады
Ұсынылған стикерді толтырады Бағалау парағы
стикер
Рефлекция
7-сыныпта «Сын есімнің емлесі» тақырыбындағы ашық сабағымды сайыс түрінде өткіздім. Онда мұғалім мен оқушы, оқушы мен оқушы арасындағы диалог оқушылардың өзіндік ой-пікірін жүйелеуі мен дамытуына көмектесті. Сабақты постермен өткен сабақты қорыттық. Онда І топқа «Сын есімнің түрлері» , ІІ топқа «Сын есімнің шырайлары» туралы тақырып берілді. Оқушылар өткен сабақта білгендерін ортаға салып топ-топ болып берілген тапсырманы қорғап шықты. Оқушылар сөйлеуге ,ойларын қорытуға, бір-біріне түсіндіруге үйренді.Осы сабағымда оқушыларға «сын есімнің емлесі» тақырыбында ДЖИКСО әдісі бойынша оқушылар ережені өз бетінше оқып,топ ішінде талқылады. Содан соң бірінші топ екінші топқа , екінші топ бірінші топқа түсіндірді. Онда балалар өз бетінше түсінуге және бір-бірін тыңдауға үйренеді. Осы тақырып бойынша жаттығу жұмыстарында топ топпен жарыс сабағын ұйымдастырдым. Онда балалар сын есім және сын есімнің шырай түрлерінен жасалған сөздерді топтап жазды. Онда балалар жылдамдыққа үйренді. Берілген тапсырма бойынша мінездеме жазып, ыстық орындықта отырып оқыды.Балалар өздерін автор ретінде сезінді. Сыни тұрғыдан ойлаудағы жұптық жұмыстың тиімді екенін сабақты бағалау кезіндегі кері байланыс парағы арқылы бақылауға болады екен. Кері байланыс парағына топпен, жұппен жұмыс істеу кезінде сабақ барысында не үйренгендерін, не ұнағандары, ұнамағандары туралы, қандай қиыншылық болғандығын, одан шығу үшін қандай жолдарды қарастырғандығын жазуды сұрадым. Әр сабақ сайын оқушылардың нені білгісі келетіндері туралы да кері байланыс парағына жазып отырдым. Осы жерде Фриери педагогтің айтқанын еске түсіргім келіп отыр. Яғни, ол мұғалімнің міндеті – оқушының білімін толтыру, көбейту тенденциясымен емес, білімді тауып, дамыту арқылы тереңдетуге бағытталған көзқараспен оқушылармен диалогқа түсу деп санайды. Оқушыларға ойларын ашық жеткізуді үйретуде диалогті көп қолданған жағдайда оқушылардың білім алуына да, өзара сөйлесуіне де көп көмегін тигізеді.
Пән мұғалімі: Байманова А.Қ.