Коучинг«Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме? » СШ№7 с. Интернационал
Жамбыл облысы
әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданының білім бөлімінің
"Аманжол Тұрғымбаев атындағы
№7 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(726343614
Есепші бөлімі:
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Коучинг«Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме?
28
апрель
2017

Коучинг«Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме?

<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE

Өткізген: химия пәнінің мұғалімі Сарқұлова Айжан

 

 

 

3.02.2017 жыл

 

40 минут

 

Коучинг тақырыбы:

«Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме?

Жалпы мақсат:

ҰБТ-ның жаңа форматы және қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру жолдары туралы мағлұмат беру.

Оқу нәтижесі:

 ҰБТ-ның жаңа форматы және қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру жолдарын үйренеді. Оқушы жетістігін бағалау туралы түсініктер қалыптасады.


Сабақта қолданылатын материалдар:

А-3, А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, маркер, қалам,  Слайд-презентация,тренингтер, маркерлер. 

Оқыту әдістері:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар

Дерек көздері:

Бағдарлама мазмұны бойынша теориялық материал жазылған парақтар, слайд

Тапсырмалар:

Сұрақ – жауап,  таныстырылым жасау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коучингті жүргізу барысы:

 

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

 

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

3 мин.

1.      СЕРГІТУ СӘТІ. Егер де мен...». тренингі

Мұғалімдердің ой ұшқырлығын дамытады ойландырады

Топқа бөлу

2 мин

Гүл күлтешелерінің түстерін тарату.

Гүл күлтешелерінің түстері арқылы үш топқа бөлінеді.

Кіріспе 1.Қызығушылықты ояту

10 минут

ҰБТ жаңа форматы бойынша ролик көрсету.

Ролик бойынша сұрақ-жауап.

 

Мағынаны ашу кезеңі 

15 мин

 

 

 


1-топ:  ҰБТ мен емтиханда бейіндік пәндер қатарына 2 пәнді қосу тиімділігі іс жүзінде қалай жүзеге асырылады?

(«Фишбоун» әдісі)

2-топ: ҰБТ мен емтиханға дайындық барысында оқушылардың құзіреттілігін қалай қалыптастыруға болады? «Оқушы» моделін жасау»

3-топ:  ҰБТ құрылымындағы бейіндік пәндердің тапсырмалары 3 бөлікке бөлудің тиімділігі қаншалықты?

(«Ментальді карта» әдісі)

 

 

Үш топ берілген тапсырмалар бойынша постер қорғайды.

ІІІ тапсырма

(10 мин)

«Екі жақты күнделік» әдісі

1.ҰБТ-ның жаңа форматы туралы не білесіз?

2.Қорытынды аттестаттау қалай ұйымдастыралады?

3. Оқушы жетістігін бағалау дегенді қалай түсінесіз?

 

 

 

Сұрақтарға жауап беріледі.

 

Ой толғаныс (7 мин)

 
Мұғалімдер өз постерлерін қорғауға шақыру. Әр топ өз постерін қорғайды

Әр топ өз тапсырмаларын қорғайды.

Топтар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

Рефлексия

(5 мин)

Кері байланыс парағы таратылады.

Кері байланыс парағы толтырады.

 

<!-- [if gte mso 9]> <!-- [if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: