Әдістемелік жұмыстар » Страница 7 » СШ№7 с. Интернационал
Жамбыл облысы
әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданының білім бөлімінің
"Аманжол Тұрғымбаев атындағы
№7 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(726343614
Есепші бөлімі:
Нашар көрушілер
нұсқасы
Коучинг«Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме?
28
апрель
2017
Коучинг«Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны
<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE Өткізген: химия пәнінің мұғалімі Сарқұлова Айжан       3 .0 2 .201 7 жыл   4 0 минут   Коучинг тақырыбы: «Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме? Жалпы мақсат: ҰБТ-ның жаңа форматы және қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру жолдары туралы мағлұмат беру.

Коучинг«Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме?
28
апрель
2017
Коучинг«Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны
<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE Өткізген: химия пәнінің мұғалімі Сарқұлова Айжан       3 .0 2 .201 7 жыл   4 0 минут   Коучинг тақырыбы: «Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме? Жалпы мақсат: ҰБТ-ның жаңа форматы және қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру жолдары туралы мағлұмат беру.

Бағрарлама
28
апрель
2017
Бағрарлама
<!-- [if !mso]> v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}   Тақырыбы:      «Мемлекеттік қорытынды
Сын есімнің емлесі
28
апрель
2017
Сын есімнің емлесі
Пәні: Қазақ тілі 22-сабақ Сынып: 7-сынып Пән мұғалімі: Байманова А.Қ. Сабақтың тақырыбы: Сын есімнің емлесі Мақсаты: Сын есімнің емелесі туралы білімдерін тереңдету. Міндеттері: 1. Мәтінде қолдануға уйрету,тапсырмаларды меңгерту, жұмыс істеу жолдарын ажырату. 2.Әр түрлі тапсырмалар орындау арқылы адамгершілік қасиеттерге, әдептілікке баулу. 3.Оқушыларды тапқыр да еңбекқор, ойлы болып өсуге тәрбиелеу Күтілетін нәтиже : Оқушылар тақырыптың жалпы сипаттамасы туралы түсініктерін дамытып, оқып
Абайдың «Отыз бірінші қара сөзі»
28
апрель
2017
Абайдың «Отыз бірінші қара сөзі»
<!-- [if gte mso 9]> Пәні: қазақ әдебиеті                                Сыныбы: 6                                     Сабақтың тақырыбы:   Абайдың «Отыз
"Эссе: талаптары мен шарттары" аудандық семинары
28
апрель
2017
"Эссе: талаптары мен шарттары" аудандық семинары
<!-- [if !mso]> v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} №7 А.Тұрғымбаев атындағы орта мектебінде өткен әдістемелік семинар туралы хабарлама 12.01.2017 жылы №7 А.Тұрғымбаев атындағы орта мектебінде аудан мектептерінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған аудандық білім бөлімінің ұйымдастыруымен әдістемелік  семинар өткізілді.Семинар тақырыбы:Эссе: талаптары мен
"Жас маман -  2017" байқауы
28
апрель
2017
"Жас маман - 2017" байқауы
<!-- [if gte mso 9]> Тақырыбы: « Ү здік жас маман»   І. Жүргізуші:- Қайырлы күн, ұстаздар және жас мамандар! ІІ. Жүргізуші:- «Үздік жас маман!» атты жас мамандар сайысына қош келдіңіздер! І. Жүргізуші: «Мұғалім - тәуелсіз мемлекетіміздің болашағын қалап жатқан маман. Өйткені, ел болашағының кілті - бүгінгі жас ұрпақтың қолында. Жас ұрпақтың тағдыры олардың бойына білім мен ізгілік нұрын себуші - ұстаздардың қолында. ІІ. жүргізуші: Ұстаз кім? Ұстаздық не? Ұғамын ба, Әлде ол қарапайым
Коучинг
28
апрель
2017
Коучинг
<!-- [if gte mso 9]> Коучинг - сессия жоспары Коучинг та қ ырыбы : Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда сын тұрғысынан ойлау стратегиясын сабақта тиімді қолдану   Ортақ мақсат : Топ мүшелерінің сын тұрғысынан  ойлауға бағыттай отырып, өз ойларын айтуға, жаңа тәсілдерді сабақта қолдануға мүмкіндік алу   Күтілетін нәтиже : Мұғалім істей алады : ü  Сын тұрғысынан ойлай алады; ü  «Ақылдың алты қалпағы» әдісін  қорғап, талдап, түсінеді; ü  «Дананың