15
апрель
2019
дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара
Аманжол Тұрғымбаев атындағы №7 жалпы білім беру мектебінде дарынды балалардың
шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара бойынша мәлімет
2019 жылғы жылдық жоспарына сай №7 жалпы білім беру мектебінде оқушылардың арасында дарынды оқушылардың креативтік ойлау қабілетін арттыру мақсатында мектеп оқушылары арасында «Мен ғажайппын» атты тақырыпта 2019 жылдың 9 сәуір күні дамыту сабағы мен 2019 жылдың 15 сәуір күні оқушылар арасында эссе байқауы өткізілді. Дамыту сабағына 24 оқушы қатысты 5-11 сынып оқушылары. Эссе байқауына 5-11 сынып оқушылары қатыстты.
Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылғаннан кейін оқушылыр екі топқа жеміс қағаздары арқылы топқа бөлінді.Оқушылармен «Жұмбақ шар» атты жаттығу өткізілді. Оқушылар түрлі түсті бір шарды
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555325562_1.png)
үрлеп оған қз аттарын жазып жерге түсіріп алмай жоғары қарай лақтырды. Тосып алған шардың иесін логика арқылы иесін тапты. Дарынды оқушыларға арнайы дайындалатын құзыреттілік деңгейлік тапсырма беріледі. Жұмыс топпен жасалады тапсырма «Материалдық заттарды тиімді қолдану» балаларға мата, таяқшалар, шыны ыдысы, кітап берілді, бұл жерде
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555325671_2.png)
оқушыларды сан арқылы төрт топқа бөліп материалдық заттар берілді. Тапсырма шарты алынған затты қандай мақсатта пайдалануға болатынын айтып көрсету. Әр топ тапсырманы жақсы орындап, алайда ерекшеленген топ өз шапшандылығымен қарапайым таяқшаны аз уақытта 32 түрін атап өтті. Келесі тапсырма «Сүретті жалғастыр» оқушыларға дайындаған пішіндер таратылады оқушылар жұмыс жасады. Бұл тапсырманы орындау барысында ерекшеленген оқушылар болды. Сүретті жалғастырып салуда алуан түрлі сүреттер байқалды.
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555325861_4.png)
Келесі ке зең :1,2 газеттер беріледітапсырма 1 топ эйфел мунарасын жасайды
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555325944_5.png)
2 топ адам бейнесін жасайды. Жұмыс аяқталғаннан кейін бағаланды. Әр топ өз жұмыстарын «Жасырын әріп» әдісімен бағалайды, бұл жерде оқушыларға қима қағаз беріледі әр қатысушы топқа болінген әріпті жазады. Мысалы «Ш» шие, «Қ» қарбыз.
Видео ролик көрсетіліп оны талқылап ойй бөлісу болды. Оқушыларға сөздер таратылады сабақ соңыда өз креативті идеясымен бөлісеті Мысалы : «Жетім», «Мүмкіндігі шектеулі» осы сөздергді негізге ала отырып қорытынды шығарды. Сабақ соңында үйге тапсырма «Мен бақыттымын» атты тақырыпта 15 сәуір атты эссе жазу. Эссе жазу барысында ұздік эссе анықталды 5 «А» сынып оқушысы І дәрежелі, ІІ дәрежелі диплом 9 «А» сынып оқушысы Турғанбаева Маржан иеленді. жеңімпаздар марапатпен марапатталды.
2019 жылы сәуір айының 9-15 ші жұлдызында дарынды оқушылардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында 1,2 сынып оқушыларымен креативті дамыту сабағы өткізілді.Оқушылрға еркін тақырыпта ертегі құрастырып сахналық көрініс көрсету керек деп тапсырма берілді. Белгілі уақытта жеке өз ертегілерін айтып ертегіден үзінді көрініс көрсетті. Алайда балалар арасында ерекше ойлау қаблеті қиял ғажапқа толы бір оқушы ерекше көзге түсті ол 1 «В» сынып оқушысы Жасағанберген Нұрболат.
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555326053_6.png)
[center]![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555326053_6.png)
Оқушы «Бауырсақ» ертегісін таңдапты. Ең алдымен ертегі атауын өзгертіп ол «Сиқырлы бауырсақ» деп атаған. Ертегісін айта отырып оқушы жануар мен «Сиқырлы бауырсақ» кейпіне кіріп отырды. Мысалы : бауырсақ орманда домалап бара жатып алдынан аю шығады : бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін дейді, жарайды жесең же брақ та..... деп аспанға қарай үшып бара жатқанын сезінеді, кешір аю мен үлпа ұннан жасалғаннмын сондықтан мені жел көтеріп бара жатыр деп жалғастырды. Ертегі аяғында бауырсақ ақша бұлтқа айналып аспанға ұшып кетеді. Өте қызық, тамашалаған оқушыларға да ұнады. Қорыта келгенде оқушы болашақта жазушы, актер болғысы келеті туралы арманын айтып аяқтады. Баланың бойындағы артистік, қиял ғажапқа толы әлемі керемет.
Мектеп директоры Р.Сейтқазиев
Әлеуметтік педагог М.Ошакбаева
шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара бойынша мәлімет
2019 жылғы жылдық жоспарына сай №7 жалпы білім беру мектебінде оқушылардың арасында дарынды оқушылардың креативтік ойлау қабілетін арттыру мақсатында мектеп оқушылары арасында «Мен ғажайппын» атты тақырыпта 2019 жылдың 9 сәуір күні дамыту сабағы мен 2019 жылдың 15 сәуір күні оқушылар арасында эссе байқауы өткізілді. Дамыту сабағына 24 оқушы қатысты 5-11 сынып оқушылары. Эссе байқауына 5-11 сынып оқушылары қатыстты.
Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылғаннан кейін оқушылыр екі топқа жеміс қағаздары арқылы топқа бөлінді.Оқушылармен «Жұмбақ шар» атты жаттығу өткізілді. Оқушылар түрлі түсті бір шарды
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555325562_1.png)
үрлеп оған қз аттарын жазып жерге түсіріп алмай жоғары қарай лақтырды. Тосып алған шардың иесін логика арқылы иесін тапты. Дарынды оқушыларға арнайы дайындалатын құзыреттілік деңгейлік тапсырма беріледі. Жұмыс топпен жасалады тапсырма «Материалдық заттарды тиімді қолдану» балаларға мата, таяқшалар, шыны ыдысы, кітап берілді, бұл жерде
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555325671_2.png)
оқушыларды сан арқылы төрт топқа бөліп материалдық заттар берілді. Тапсырма шарты алынған затты қандай мақсатта пайдалануға болатынын айтып көрсету. Әр топ тапсырманы жақсы орындап, алайда ерекшеленген топ өз шапшандылығымен қарапайым таяқшаны аз уақытта 32 түрін атап өтті. Келесі тапсырма «Сүретті жалғастыр» оқушыларға дайындаған пішіндер таратылады оқушылар жұмыс жасады. Бұл тапсырманы орындау барысында ерекшеленген оқушылар болды. Сүретті жалғастырып салуда алуан түрлі сүреттер байқалды.
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555325861_4.png)
Келесі ке зең :1,2 газеттер беріледітапсырма 1 топ эйфел мунарасын жасайды
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555325944_5.png)
2 топ адам бейнесін жасайды. Жұмыс аяқталғаннан кейін бағаланды. Әр топ өз жұмыстарын «Жасырын әріп» әдісімен бағалайды, бұл жерде оқушыларға қима қағаз беріледі әр қатысушы топқа болінген әріпті жазады. Мысалы «Ш» шие, «Қ» қарбыз.
Видео ролик көрсетіліп оны талқылап ойй бөлісу болды. Оқушыларға сөздер таратылады сабақ соңыда өз креативті идеясымен бөлісеті Мысалы : «Жетім», «Мүмкіндігі шектеулі» осы сөздергді негізге ала отырып қорытынды шығарды. Сабақ соңында үйге тапсырма «Мен бақыттымын» атты тақырыпта 15 сәуір атты эссе жазу. Эссе жазу барысында ұздік эссе анықталды 5 «А» сынып оқушысы І дәрежелі, ІІ дәрежелі диплом 9 «А» сынып оқушысы Турғанбаева Маржан иеленді. жеңімпаздар марапатпен марапатталды.
2019 жылы сәуір айының 9-15 ші жұлдызында дарынды оқушылардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында 1,2 сынып оқушыларымен креативті дамыту сабағы өткізілді.Оқушылрға еркін тақырыпта ертегі құрастырып сахналық көрініс көрсету керек деп тапсырма берілді. Белгілі уақытта жеке өз ертегілерін айтып ертегіден үзінді көрініс көрсетті. Алайда балалар арасында ерекше ойлау қаблеті қиял ғажапқа толы бір оқушы ерекше көзге түсті ол 1 «В» сынып оқушысы Жасағанберген Нұрболат.
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555326053_6.png)
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555326107_7.png)
![дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара дарынды балалардың шығармашылығын ойлау қаблетін арттыру мақсатында өткізілген іс-шара](/uploads/posts/2019-04/1555326053_6.png)
Оқушы «Бауырсақ» ертегісін таңдапты. Ең алдымен ертегі атауын өзгертіп ол «Сиқырлы бауырсақ» деп атаған. Ертегісін айта отырып оқушы жануар мен «Сиқырлы бауырсақ» кейпіне кіріп отырды. Мысалы : бауырсақ орманда домалап бара жатып алдынан аю шығады : бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін дейді, жарайды жесең же брақ та..... деп аспанға қарай үшып бара жатқанын сезінеді, кешір аю мен үлпа ұннан жасалғаннмын сондықтан мені жел көтеріп бара жатыр деп жалғастырды. Ертегі аяғында бауырсақ ақша бұлтқа айналып аспанға ұшып кетеді. Өте қызық, тамашалаған оқушыларға да ұнады. Қорыта келгенде оқушы болашақта жазушы, актер болғысы келеті туралы арманын айтып аяқтады. Баланың бойындағы артистік, қиял ғажапқа толы әлемі керемет.
Мектеп директоры Р.Сейтқазиев
Әлеуметтік педагог М.Ошакбаева