Аманжол Тұрғымбаев атындағы №7 жалпы орта білім беретін мектебіндемектеп парламентінің ұйымдастыруымен дублер күні өтті. » СШ№7 с. Интернационал
Жамбыл облысы
әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданының білім бөлімінің
"Аманжол Тұрғымбаев атындағы
№7 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(726343614
Есепші бөлімі:
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Аманжол Тұрғымбаев атындағы №7 жалпы орта білім беретін мектебіндемектеп парламентінің ұйымдастыруымен дублер күні өтті.
29
сентябрь
2022

Аманжол Тұрғымбаев атындағы №7 жалпы орта білім беретін мектебіндемектеп парламентінің ұйымдастыруымен дублер күні өтті.

Аманжол Тұрғымбаев атындағы №7 жалпы орта білім беретін мектебіндемектеп парламентінің ұйымдастыруымен дублер күні өтті. 

Дублер күнінің мақсаты: мектептегі өзін-өзі басқару жұмысын жандандыру, тұлғаның көшбасшылық қасиеттерін ашу және білім алушылардың ұйымдастырушылық қабілеттерін іске асыру.

2. Дублер күнінің міндеттері:

1) білім алушыларды белсенді қоғамдық өмірге және мектепті басқаруға тарту; 

2) білім алушылардың қоғамдық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу тәжірибесін қалыптастыру;

3) барлық параллельдердің білім алушылары арасындағы достастықты нығайту;

4) білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін, коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын дамыту;

5) білім алушыларда жауапкершілік сезімін, бір-біріне дұрыс қарым-қатынасты, өзара қарым-қатынастың іскерлік стилін тәрбиелеу;

6)білім алушылардың көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесін дамыту;

7)білім беру процесіндегі кері байланыстың жаңа нысандарын ұйымдастыру, білім алушылар мен педагогтердің мектептегі білім беру процесінің жай-күйін кешенді бағалауы.

3. Дублер күні жылына кемінде бір рет өткізіледі. Дублер күнін өткізу күні – Мұғалімдер күні қарсаңында.

4. Дублер күнінің ұйымдастырушылары – білім беру ұйымының мектеп парламенті және педагогикалық ұжымы.

5. Дублер күніне қатысушылар: 5-11 сынып оқушылары. Мұғалімдер мен мектеп әкімшілігінің рөлінде – жоғары сынып оқушылары.














Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: