«Оқуға құштар мектеп жазғы демалыста» жобасы аясында « Ертегілер әлемі» атты буктрейлер ұйымдастырылды. » СШ№7 с. Интернационал
Жамбыл облысы
әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданының білім бөлімінің
"Аманжол Тұрғымбаев атындағы
№7 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(726343614
Есепші бөлімі:
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Оқуға құштар мектеп жазғы демалыста» жобасы аясында « Ертегілер әлемі» атты буктрейлер ұйымдастырылды.
15
июнь
2022

«Оқуға құштар мектеп жазғы демалыста» жобасы аясында « Ертегілер әлемі» атты буктрейлер ұйымдастырылды.

Мектеп демалыстары күндері
2021-2022 оқу жылының жазғы демалыс кезінде Аманжол Тұрғымбаев атындағы № 7 ЖОББМ
«Оқуға құштар мектеп жазғы демалыста» 
« Ертегілер әлемі» атты буктрейлер
Анықтама
Маусым айының 15 жұлдызы күні Аманжол  Тұрғымбаев атындағы №7 ЖОББ мектебінің 2-5 сынып оқушыларының қатысуымен «Оқуға құштар мектеп жазғы демалыста» жобасы аясында 
« Ертегілер әлемі» атты буктрейлер ұйымдастырылды. 
         Буктрейлер - бұл қандайда көркем шығарма жайында айтылатын шағын бейнетүсірілім. Бұндай түсірілімдердің мақсаты:   трейлерлердің сипаты кинофильмдерге жақын, көзбен көру арқылы кітаптарды таныстыру, насихаттау. Мектеп кітапханашысы Каимбаева М. А. оқушыларды шараның  мақстамен таныстырып, шағын бейнеролик көмегімен сол шығарманың қысқаша мазмұнын оқырман санасына жеткізді.  
         Оқушылардың назарына төмендегі ертегі желісі бойынша шағын бейнеролик ұсынылды. 
 «Әжемнің ертегілері » жинағы , «Қазақ ертегілері » , «Андерсен ертегілері» «Аруна» баспасынан «Алдар Көсе» хикаялары , «Өнегелі ертегілер» желісі таныстырылды. 
Балалар әдебиетінің дамуына сүбелі үлес қосқан жазушылардың шығармалары.   Осы бейнетаспаны көре отырып, оқушылардың ертегі  шығарамаларды оқи отырып, елі мен жерін, салт- дәстүрін сүюге баулу. Оқырман мен кітапхана арасындағы үзілмес көпірді нығайту. 
 Осы көрген бейнетаспадағы шығармаларды біздің кітапханамыздан алып оқысыңдар да болады. Кітапханада жиі кездесіп тұрайық!  


Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: